Νεα

PLACE FOR BLOG

  • Αρχική
  • Νέα
  • Mobile-Friendly Websites: Παράγοντες για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης
Mobile-Friendly Websites: Παράγοντες για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης

Mobile-Friendly Websites: Παραγοντες για μια καλυτερη εμπειρια πλοηγησης

Σήμερα, πάνω από το 54% της online παρουσίας μας γίνεται από mobile συσκευές. Ποιά είναι όμως η διαφορά του συγκεκριμένου τύπου περιήγησης; Πρέπει να κατανοήσουμε ότι δεν είναι ο χρήστης που αλλάζει, αλλά το περιβάλλον και οι απαιτήσεις που αυτό θέτει. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, παρατηρούμε αυξημένο ποσοστό εγκατάλειψης σελίδων, όταν αυτές δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες του χρήστη ή όταν η ταχύτητα φόρτωσης είναι χαμηλή. Για να αποφύγετε, λοιπόν, τέτοιες καταστάσεις, συγκεντρώσαμε τους βασικότερους παράγοντες που πρέπει να έχετε υπόψη σας, ώστε οι χρήστες του website σας να έχουν μία καλύτερη mobile εμπειρία πλοήγησης.

Γιατί είναι τόσο αυξημένες οι προσδοκίες του χρήστη;

Όταν περιηγούμαστε χρησιμοποιώντας mobile συσκευές, είμαστε περισσότερο βιαστικοί και ανυπόμονοι. Γιατί συμβαίνει αυτό;

α) Επιδιώκουμε γρήγορη ευχαρίστηση

Η αγωνία να τσεκάρουμε τα e–mails μας ή να συνδεθούμε στα social media μετατρέπεται σε ενθουσιασμό και ανυπομονησία, δηλαδή, κάθε νέα ενημέρωση μας δίνει στιγμές προσωρινής ευχαρίστησης και μας δένει συναισθηματικά με τις mobile συσκευές, γεγονός που κάνει πολύ λιγότερο εύπεπτη την αρνητική εμπειρία πλοήγησης.

β) Είναι οι προσωπικές μας συσκευές

Οι mobile συσκευές δεν είναι κοινόχρηστες, όπως ένα desktop στο σπίτι, αλλά πρόκειται για προσωπικά μας αντικείμενα, από τα οποία εξαρτάται η επικοινωνία μας με τους άλλους. Τα έχουμε πάντα μαζί μας κι επομένως, έχουμε αυξημένες απαιτήσεις από αυτά, γιατί καλώς ή κακώς αποτελούν πλέον προέκταση του χεριού μας. Οπότε, θα πρέπει να προσπαθήσετε διπλά για την ικανοποίηση των mobile χρηστών. Σας αναφέρουμε τρεις βασικούς παράγοντες, που πρέπει να υπολογίσετε, πριν ξεκινήσετε να κάνετε το website σας mobile–friendly.

  1. Το μέγεθος της οθόνης

    Η οθόνη ενός smartphone είναι μικρότερη από αυτήν ενός desktop. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να παρουσιάζεται λιγότερο περιεχόμενο για λόγους οικονομίας χώρου. Συμβουλή μας- Μετατρέψτε το menu σε sticky μορφή, για να μην χρειάζεται ο χρήστης να σκρολάρει προς τα πάνω και τελικά να χάνει την πληροφορία που μελετούσε. Επίσης, δώστε μεγάλη σημασία στην ευχρηστία του site, προσθέτοντας διακριτά call–to–actions, που θα κατευθύνουν τον χρήστη να πραγματοποιήσει μία επιθυμητή ενέργεια. Έτσι, θα αυξήσετε άμεσα το conversion rate σας, διευκολύνοντας την εμπειρία του mobile χρήστη.

  2. Δυσκολία στην πληκτρολόγηση

    Ένας ακόμα παράγοντας που θα πρέπει να σκεφτείτε είναι η δυσκολία στη συμπλήρωση μιας φόρμας. Η πληκτρολόγηση στις mobile συσκευές είναι πιο απαιτητική, πρώτον λόγω του μεγέθους της οθόνης και δεύτερον εξαιτίας του μικρού δύσχρηστου keyboard με το οποίο θα πρέπει να γράψετε. Για να κάνετε πιο εύκολη την εμπειρία πλοήγησης του mobile χρήστη, αυξήστε το μέγεθος των στοιχείων της φόρμας και αφαιρέστε τα άχρηστα sections γύρω από τα call–to–actions, για να είναι όλα ξεκάθαρα και ευκρινή.

  3. Πλοήγηση περιορισμένης διάρκειας

    Xρησιμοποιώντας για την πλοήγησή μας mobile συσκευές, σημαίνει ότι η πλοήγησή μας αποσπάται από διάφορους εξωτερικούς παράγοντες (ο μέσος όρος συγκέντρωσης ενός χρήστη mobile συσκευής είναι 72 δευτερόλεπτα σε αντίθεση με το χρήστη desktop, που ο χρόνος συγκέντρωσης φτάνει τα 150 δευτερόλεπτα). Στη σχεδίαση, λοιπόν, του website σας, θα πρέπει αυτό να το υπολογίσετε. Απλοποιήστε τον τρόπο παρουσίασής των προιόντων σας και ιεραρχήστε τις πληροφορίες τους. Ξέρουμε πως το 90% των χρηστών επισκέπτεται ένα e–shop, για να κάνει έρευνα αγοράς ή να δει τις λεπτομέρειες ενός προϊόντος αλλά πραγματοποιεί την αγορά από το φυσικό κατάστημα. Παρουσιάστε λοιπόν όλα τα στοιχεία που αφορούν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία με τον πιο σαφή και κατανοητό τρόπο.

Συμπέρασμα

Για να κάνετε ένα website mobile optimized, θα πρέπει πρώτα να κατανοήσετε τις διαφορές που έχει το mobile περιβάλλον, στις ανάγκες, τις επιλογές και γενικότερα την αγοραστική συμπεριφορά ενός χρήστη. H Webalists μελετά όλους τους παράγοντες που κάνουν ένα website mobile–friendly και κερδίζει το στοίχημα της «μικρής οθόνης».

SHARE