×ΑΡΧΙΚΗΕΤΑΙΡΕΙΑΥΠΗΡΕΣΙΕΣΕΡΓΑBLOGΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μύθοι και αλήθειες για το SEO

Μύθοι και αλήθειες για το SEO

Αρκετοί μύθοι και αλήθειες για το SEO κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Διαβάζοντας λοιπόν για το πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για τις μηχανές αναζήτησης μπορεί να βρείτε χρήσιμες συμβουλές ή συμβουλές που δεν θα σας ωφελήσουν καθόλου. Η αλήθεια είναι ότι η διάκριση ενός μύθου από μια αλήθεια στον συγκεκριμένο τομέα είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Άλλωστε, οι παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη μιας σελίδας στην Google είναι χιλιάδες. Και πολλοί από αυτούς κρατούνται επτασφράγιστο μυστικό από τον κολοσσό του διαδικτύου.

Μύθοι για το SEO

Δυστυχώς κανένας δεν γνωρίζει πως ακριβώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης και ποιος παράγοντες λαμβάνουμε περισσότερο υπ’ όψιν. Εκεί είναι που ξεκινούν οι μύθοι και αλήθειες για το SEO. Πάμε λοιπόν να δούμε μερικούς από τους πιο διαδεδομένους μύθους γύρω από την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων με SEO.

Οι πληρωμένες διαφημίσεις PPC βελτιώνουν τις κατατάξεις

Ένας από τους  πιο διαδεδομένους  μύθους γύρω από το SEO είναι ότι επιλέγοντας να διαφημιστείτε στην Google θα βοηθήσει και την κατάταξή σας στα οργανικά αποτελέσματα. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν ισχύει αφού εκτός του ότι ο αλγόριθμος των οργανικών αποτελεσμάτων είναι εντελώς διαφορετικός από αυτόν των διαφημίσεων, το έχει ήδη ανακοινώσει και η Google. Σίγουρα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η διαφήμιση ιστοσελίδων με Google Ads είναι τεράστια, ωστόσο η βελτίωση των κατατάξεων δεν είναι ένα από αυτά.

Το Google Sandbox

Αρκετοί υποστηρίζουν ότι κάθε νέα ιστοσελίδα που δημοσιεύεται μπαίνει σε ένα είδους Sandbox και δεν μπορεί να εμφανιστεί στα οργανικά αποτελέσματα για κάποιο χρονικό διάστημα. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν ισχύει αλλά θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν είναι και 100% μύθος. Ειδικότερα, η  Google χρειάζεται κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να κατανοήσει και να ταξινομήσει το είδος της ιστοσελίδας. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι τότε η ιστοσελίδα σας μπορεί να εμφανίζεται αλλά πολύ χαμηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει το Google Sandbox που πολλοί αναφέρουν.

Η ηλικία του domain name επηρεάζει το SEO

Άλλος ένας μύθος που η ίδια η Google έχει διαψεύσει. Η ηλικία του domain δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο στο SEO. Αυτό που θα μπορούσε να επηρεάσει τα οργανικά αποτελέσματα όμως είναι η ηλικία της ιστοσελίδας που βρίσκεται στο domain. Αυτό κυρίως γιατί μια παλιά  ιστοσελίδα μπορεί να έχει αναπτύξει περισσότερα backlinks και γενικά μια φήμη στο διαδίκτυο.

Το Domain Authority & Rating επηρεάζει τα οργανικά αποτελέσματα

Αρκετός κόσμος χρησιμοποιεί το Domain Authority τη εταιρείας MOZ και το Domain Rating της εταιρείας ahrefs ως παράγοντα κατάταξης της ιστοσελίδας τους. Μάλιστα θα δείτε ότι χρησιμοποιούν τις συγκριμένες μετρήσεις ώστε να ζητήσουν υπέρογκα ποσά για ένα backlink προς την σελίδα σας. Η αλήθεια είναι ότι οι μετρήσεις αυτές δεν σχετίζονται με κανέναν τρόπο με την Google και τις κατατάξεις της. Φυσικά δεν εννοούμε ότι δεν μετράνε καθόλου, αφού και οι εταιρείες αυτές βασίζουν τις μονάδες μέτρησης σε ένα σύνολο παραγόντων.

Ωστόσο ο βασικός παράγοντας που επηρεάζει το domain authority και το domain rating είναι τα backlinks. Και όπως έχουμε δει τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερος κόσμος μπορεί να χειραγωγήσει τα αποτελέσματα αυτά.

Όσο περισσότερο κείμενο τόσο καλύτερα

Τα κείμενα αποτελούν από τους βασικότερους παράγοντες κατάταξης μια ιστοσελίδας. Εάν δεν έχετε καλό και σωστά δομημένο περιεχόμενο δεν μπορείτε να σκαρφαλώσετε στην κορυφή της Google. Ωστόσο τι ισχύει με το μέγεθος του κειμένου; 

Το σίγουρο είναι ότι δεν υπάρχει ένα ακριβώς μήκος κειμένου που θεωρείτε ιδανικό. Το ζητούμενο σε κάθε κείμενο είναι να προσφέρει αξία στον επισκέπτη. Αυτό σημαίνει ότι αν για κάποιο θέμα απαιτείται μεγάλη ανάλυση ώστε να καλύψει την θεματολογία, το πολύ κείμενο θα βοηθήσει. Εάν ωστόσο θέλετε να περιγράψετε κάτι που μπορεί να γίνει με 300-400 λέξεις, το να μακρηγορείτε για να φτάσετε τις 1000 λέξεις δεν θα βοηθήσει και ιδιαίτερα. Κατά συνέπεια το σημαντικό είναι η ποιότητα του κειμένου και όχι το μήκος του. Μην ξεχνάτε ότι ο αλγόριθμος της Google είναι αρκετά έξυπνος ώστε να κατανοήσει πότε το περιεχόμενο απλά «γεμίζει» με περιττές λέξεις. 

Το SEO θέλει 3 μήνες για να αποδώσει

Ένας τελευταίος μύθος για το SEO που θα αναλύσουμε, είναι σχετικά με την χρονική διάρκεια που απαιτείται ώστε να δείτε τα αποτελέσματα μιας καμπάνιας. Οι υπηρεσίες SEO είναι ιδιαίτερα σημαντικές για κάθε ιστοσελίδα που θέλει να αυξήσει την επισκεψιμότητά της. Ωστόσο δεν μπορεί κανείς να πει με σιγουριά πόσο θα πάρει ώστε να αρχίσει να αποδίδει.

Κάθε καμπάνια SEO είναι διαφορετική. Η τελική της επιτυχία εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως την κατάσταση στην οποία βρίσκεται την παρούσα χρονική στιγμή η ιστοσελίδα, τον ανταγωνισμό κλπ. Έτσι, ορισμένες σελίδες μπορεί να βγουν στις πρώτες θέσεις της Google από τον πρώτο κιόλας μήνα ενώ άλλες να χρειαστούν πάνω από 6 μήνες. Το χρονικό περιθώριο των τριών μηνών σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι ακριβές.

Μια εταιρεία που στοχεύει στο SEO, καλό θα ήταν να έχει κατά νου ότι μπορεί να χρειαστούν και πάνω από έξι μήνες ώστε να ενταχθούν στην πρώτη τριάδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. 

Σίγουρα οι μύθοι και αλήθειες για το SEO είναι πολύ περισσότεροι. Πιθανόν σε μελλοντικό μας άρθρο να αναλύσουμε περισσότερους. Εσείς αυτό που θα πρέπει να θυμάστε είναι ότι πριν κάνετε κάτι θα πρέπει να το ψάξετε αρκετά, ή να αναθέσετε το SEO της ιστοσελίδας σας σε μια εξειδικευμένη εταιρεία όπως η Webalists

Επικοινωνήστε για μία δωρεάν προσφορά.

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας ώστε να ετοιμάσουμε μια αναλυτική προσφορά βάση των δικών σας αποκλειστικών αναγκών. Εμπιστευτείτε μας και δείτε την ιδέα σας να υλοποιείται με τον καλύτερο τρόπο και στις καλύτερες τιμές της αγοράς.

Επικοινωνήστε για μία δωρεάν προσφορά.